آموزش راه‌های انتقال یادداشت‌ از اپلیکیشن Apple Notes به Google Keeps
نوشته شده توسط : ساحل

در‌حال‌حاضر، بسیاری از کارهای روزانه ما با استفاده از گوشی هوشمند انجام می‌شود. فرقی نمی‌کند بخواهید به‌دنبال مطلبی در اینترنت بگردید یا تصویر جدیدی ثبت کنید، تلفن‌های همراه همیشه کنارتان هستند. یکی دیگر از کارهایی که می‌توان با این دستگاه هوشمند انجام داد، نوشتن نکات مهم در مکانی شبیه به دفترچه مجازی است. تاکنون، اپلیکیشن‌های زیادی طراحی و معرفی شده‌اند که کار اصلی‌شان ایجاد محلی مشخص برای یادداشت‌برداری و نوشتن مطالب مهم است؛ اما Google Keep و Apple Notes ازجمله نمونه‌‌های برتر و کاربردی این دسته از اپلیکیشن‌ها برای انجام این کار هستند.

با استفاده از این اپلیکیشن‌ها، می‌توانید از مطالب مهم یادداشت‌برداری یا کارهای مختلفی را مشخص کنید که در بازه زمانی مشخص باید به‌پایان برسانید. البته این‌ها تنها بخش بسیار کوچکی از قابلیت‌های موجود در Google Keep و Apple Notes و اپلیکیشن‌های مشابه آن‌ها است.

اگر در گذشته کاربر سیستم‌عامل iOS بوده‌اید و حالا قصد دارید به اندروید کوچ کنید، چگونه می‌توانید اطلاعات ثبت‌شده در برنامه‌های یادداشت‌برداری‌تان را به دستگاه جدید منتقل کنید؟ انتقال محتوا از iOS به پلتفرم دیگری ممکن است کار خسته‌کننده‌ای باشد. در این مقاله، با بررسی کردن این مشکل بهترین راه‌حل را در‌اختیارتان قرار می‌دهیم.

در همین ابتدای کار، نکته‌ای را به‌صراحت باید اعلام کنیم: فرایند انتقال مطالب از Apple Notes کار ساده‌ای نیست؛ زیرا گزینه‌ای برای ورودی دادن یا خروجی گرفتن اطلاعات به‌صورت مستقیم در آن تعبیه نشده است. متأسفانه Apple Notes با رابط برنامه‌نویسی اپلیکیشن (API) ارائه نمی‌شود. فقط می‌توان امیدوار بود که سرانجام توسعه‌دهندگان Google Keep آن را به کاربران ارائه دهند تا شاید این فرایند آسان‌تر انجام شود.

در مقاله‌ی guidingtech، روش‌های مختلف انجام این کار ذکر شده است. در ابتدا، بیایید به نحوه انتقال همه یادداشت‌های آیفون به Google Keep نگاهی بیندازیم. فرقی نمی‌کند بخواهید برای همیشه به اندروید کوچ یا روزانه از هر دو سیستم‌عامل استفاده کنید؛ زیرا در هر دو صورت یادداشت‌های موجود در دستگاه‌های شما باید همگام‌سازی (Sync) شوند.

اطلاعات را به‌صورت دستی در Google Keep بارگذاری کنید

این روش ساده‌ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید و به‌راحتی یادداشت‌هایتان را به Google Keep منتقل کنید. در نظر داشته باشید که از قبل Google Keep را روی آیفون باید نصب کرده باشید. ابتدا اپلیکیشن Apple Notes را اجرا و یادداشت مشخصی را انتخاب کنید که قصد دارید آن را منتقل کنید‌. سپس، روی گزینه‌ی اشتراک‌گذاری (Share) کلیک کنید تا منو مخصوص آن برایتان باز شود.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/software-application/367273-transfer-iphone-notes-google-keep/





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: